Politica de retur - ShopTei.ro
Coral
Service Group SRL doreste sa isi multumeasca toti clientii, in procent de 100%.
Stim ca acest tel e greu de atins si vor exista clienti care vor dori sa
restituie produsele cumparate de la noi. Intelegem acest lucru si dorim sa
venim in ajutorul acelora dintre dumneavoastra care dintr-un motiv sau altul
doresc sa returneze produsele.
In acest
sens, pentru a evita situatiile neplacute, rugam toti clientii si potentialii
nostri clienti sa se informeze exact cu privire la caracteristicile
tehnico-functionale ale produselor pe care doresc sa le comande. In acest sens,
daca este cazul, asiguram suport tehnic de specialitate la telefon 0733065140 sau
pe adresa de email : comenzi@shoptei.ro
Conditiile
in care le puteti returna sunt:
1. Puteti
renunta la produsele cumparate fara invocarea vreunui motiv, conform legii
comertului la distanta (Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2014).
Daca
produsul comandat nu este ceea ce ti-ai dorit, il poti returna pentru a fi
schimbat sau pentru returnarea valorii produsului (mai putin cheltuielile
de transport) intr-un interval de timp de 14 zile calendaristice de la
data primirii produsului, fara invocarea unui motiv si fara penalitati. Termenul
este respectat dacă bunurile sunt trimise înapoi de consumator înainte de
expirarea perioadei de 14 zile.
Art. 12
din OG 34/2014 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat
obligatiilor partilor contractuale.
Produsul
returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in
ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele
care l-au insotit).
Nu se
accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri,
ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii
neautorizate etc.!
Prevederile
OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana
fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum
sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor,
republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul
contractelor la distanta .( Orice contract incheiat intre profesionist si
consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara
prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea
exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si
inclusiv in momentul in care este incheiat contractul).
PFA-urile
și persoanele juridice nu beneficiază de dreptul de retur în 14 zile!
Pasi de
urmat pentru RETURNEREA produsului:
1.Completati
formularul de retur existent pe site: Formularul de Retur; acest lucru este
necesar pentru a putea procesa in termen cat mai scurt returul si a va trimite
un produs inlocuitor sau pentru a va returna banii. Termenul de 14 zile pentru
rambursarea sumei aferente returului, începe de la momentul primirii produsului
returnat și nu de la data expedierii returului de către client.
2.
Ambalati produsele pe care doriti sa le returnati - produsul, in punga sau
cutia originala, trebuie pus in alta cutie astfel incat nici produsul nici
ambalajul sa nu sufere stricaciuni! Daca produsele alese pentru retur au fost
insotite de cadouri, trebuie returnate si acestea.
3. In
colet adaugati - certificatul de garantie (unde e cazul) si o copie a facturii;
4.
Trimiteti cu o firma de curierat rapid coletul cu produsele catre depozitul
Coral Service Group SRL:SC Coral Service Group SRL, Str. Scheiul de Sus,
Nr. 26, Sector 2, Bucuresti
5. Pentru comenzile telefonice va rugam sa ne transmiteti solicitarea dvs de retur la adresa de email :
comenzi@shoptei.ro
Cheltuielile
pentru returul produselor sunt suportate de catre client!
Va rugam
sa specificati deschidere colet(verificare colet) , in caz contrar colete vor
fi refuzate.
* Va
rugam sa NU trimiteti retururi cu Posta Romana.
Rambursarea
contravalorii produsului returnat se va face in cel mult 14 de zile de la Retur
prin transfer bancar in contul IBAN specificat in Formularul de Retur, iar
comisioanele bancare vor fi suportate de client.
Important:
Produsele
returnate, cat si ambalajul lor trebuie sa fie in aceeasi stare in care
au fost livrate, fara urme ale utilizarii. Coletul in care returnati produsul
trebuie sa mai contina: etichetele intacte ale produselor.
Dacă ai
cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate,
asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă
doar dacă sunt sigilate
De
asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor
abuzuri (returnari repetate).
6. Produse
defecte sau care prezinta deteriorari in momentul primirii/receptiei
Facem tot
posibilul ca produsele sa fie livrate fara defecte. Insa in cazul in care
primiti un produs defect, tot ce aveti de facut este sa contactati echipa Coral
Service Group SRL telefonic si vom aranja ca produsul sa fie inlocuit. Daca
produsul primit este nefunctional in primele 24-72 de ore de la receptie,
puteti reclama acest lucru si solicita inlocuirea produsului cu un produs nou
sau rambursarea contravalorii acestuia. Costurile de retur si de transport
pentru produsul inlocuitor, sunt suportate de Coral Service Group SRL. Pentru
produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin
curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.
Te rugam
sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de
la Curier in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de
constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice
reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
7. Produse
livrate gresit
Daca vi
s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand
acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Procedura
de returnare incepe tot prin completarea Formularului de Retur si completarea
tuturor campurilor de acolo. Toate costurile de retur si transport al
produsului corect vor fi suportate de Coral Service Group SRL. Daca produsul
comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra,
puteti returna produsul pentru inlocuire sau rambursarea integrala a
contravalorii. Va rugam sa completati pentru acest lucru Formularul de Retur .
Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati
diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala
pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport
pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Coral Service
Group SRL.
Observatii
generale- Daca produsele sunt deteriorate sau nu mai pot fi
vandute atunci se va refuza returul.
Nu se va
accepta returul produselor care au conturi/parole active setate de catre client
Produse
ce fac exceptie de la exercitarea dreptului de retur:
In
concordanta cu legislatia romana in vigoare si conform articolului 16 din
Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere:
- Produsele
confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in
mod clar;
-
Produsele desigilate de consumator a caror noua comercializare ar putea
prezenta riscuri din motive de igiena sau de protectie a sanatatii pentru alti
consumatori.
- produsele
care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.
De
asemenea, Coral Service Group SRL isi rezerva dreptul de a nu accepta returul
pentru anumite produse si servicii , care prezinta urme de utilizare,
deteriorare sau care nu sunt returnate in ambalajul original cu toate
accesoriile sau documentele originale:
• Cartuse
desigilate, tonere care sunt prezentate desigilate pentru retur
• Imprimante,
multifunctionale si aparate de fax care sunt prezentate pentru retur cu
cartusele sau tonerele desigilate
• Nu
se pot returna imprimantele si multifunctionalele cu sisteme CISS care au fost
initializate.
• Nu
se pot returna produse pentru care a fost facuta proba la instalarea sistemelor
CISS
• Produse
de pe care au fost dezinstalate sistemele de operare sau alte programe software
existente la cumparare sau daca produsele au licente OEM activate
• Acumulatorii,
becurile obisnuite, becurile cu halogen (scoase din cutia originala)
• Produse
marca Apple (iPhone, iPad, iPod, MacBook etc.) al caror software a fost activat
dupa cumparare
• Inregistrari
audio, inregistrari video si licente software care au fost vandute sigilate si
care se prezinta desigilate pentru retur.
• Produsele
din categoriile organizare si arhivare (bibliorafturi, caiete, dosare, cutii
arhivare, mape, servicete si clipboarduri, folii de plastic etc.) rechizite,
hartie si papetarie, daca au fost desigilate
• Servicii
(testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in
categoria servicii)
• Produsele
aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in
avans, nu pot fi returnate
8.
Instrucțiuni Detaliate pentru Procesul de Retur
Pentru a
asigura un proces de retur eficient, vă rugăm să urmați pașii de mai jos:
-
**Ambalarea Produselor:** Asigurați-vă că produsele sunt ambalate corespunzător
pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului.
-
**Documente Necesare:** Includeți toate accesoriile și documentele originale în
pachet.
-
**Expedierea:** Trimiteți coletul la adresa specificată de ShopTei. Vă rugăm să
utilizați un serviciu de curierat care oferă opțiunea de verificare la livrare.
**Notă:**
ShopTei își rezervă dreptul de a refuza coletele care nu respectă aceste
instrucțiuni.
9.
Achizitiile facute in magazin nu beneficiaza de dreptul de retur (retragere din
contract) conform OUG 34/ 2014, ci se aplica prevederile OUG 140/2021,
privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri.